Polityka zwrotów Tigernu.pl

Istnieje wiele powodów, dla których możesz zdecydować się na zwrot zamówienia. Przeczytaj tę stronę uważnie, aby uniknąć nieporozumień i ewentualnych opóźnień.
Przy zwrocie ważne jest, aby produkt odesłać w oryginalnym opakowaniu, dołączając ewentualny paragon oraz formularz zwrotu.

Aby mieć pewność, że Twoja przesyłka zwrotna dotarła do nas, radzimy zachować dowód nadania.

Masz 14 dni na zwrot produktu bez podawania przyczyny, licząc od dnia otrzymania produktu. Od momentu zgłoszenia zwrotu masz jeszcze 14 dni na odesłanie produktu. Produkt może być zwrócony tylko jeśli jest nieużywany i, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.

Koszty zwrotu zamówienia ponosisz sam. Zwrócimy należność w ciągu 14 dni. Możesz również skorzystać z formularza zwrotu.

Jak zgłosić zwrot?

Pobierz nasz formularz zwrotu, wypełnij go poprawnie i dołącz do przesyłki zwrotnej.
Paczkę możesz wysłać na nasz adres zwrotów:
Tigernu.nl
Engelenburg 11
3085KJ Rotterdam
Holandia

Koszty przy zwrocie

Kiedy zwracasz zamówienie, koszty zwrotu ponosisz sam. Jeśli dostarczono wadliwy produkt lub produkt niezgodny z zamówieniem, otrzymasz od nas zwrot całkowitej kwoty zakupu wraz z kosztami wysyłki. Artykuły można zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania.

Odpowiedzialność

Jako odbiorca zwrotu nie jesteśmy odpowiedzialni za uszkodzenia lub zagubienie paczki podczas transportu. Zawsze zachowaj dowód nadania, który otrzymasz od firmy kurierskiej, z którą odsyłasz paczkę.

Przetwarzanie zwrotów

Po otrzymaniu zwrotu, przetworzymy go jak najszybciej. Ewentualne zamienne artykuły również zostaną wysłane jak najszybciej. Dokładamy wszelkich starań, aby przetworzyć Twoją przesyłkę w ciągu 5 dni.
Jeśli otrzymasz od nas zwrot pieniędzy, przetworzymy tę płatność w ciągu 10 dni. Szybkość pojawienia się środków na Twoim koncie zależy od banku.

Warunki zwrotów

Zamówienia można wymieniać lub zwracać w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania. Oczywiście zwracane produkty muszą być zawsze zaopatrzone we wszystkie ewentualne etykiety i opakowania.
Następujące artykuły nie mogą być zwrócone:

•Artykuły otrzymane ponad 14 dni roboczych temu

•Artykuły, których plomba została zerwana

•Artykuły, które z powodów higienicznych nie mogą być wymienione, takie jak brud czy plamy

•Artykuły używane, uszkodzone lub niekompletne

•Artykuły, których opakowanie zostało uszkodzone przez użytkowanie lub nieostrożne otwarcie pudełka.

•Artykuły bez opakowania foliowego

•Artykuły bez zamka Tigernu + plastikowego woreczka + instrukcji obsługi

Uwaga! Jeśli minęło 14 dni roboczych, nie możesz już zwrócić zamówienia. Produkty uszkodzone przez Ciebie lub noszące ślady użytkowania, nie kwalifikują się do wymiany ani zwrotu.